2022-08-31

Sammanfattning: Augusti 2022


 Som jag misstänkte blev inte alla böcker i min läsplanering lästa, men några nya kom till.

  • Spin The Dawn av Elizabeth Lim
  • The Accidental Medium av Tracy Whitwell
  • All About Evie av Cathy Lamb
  • Tre män i en båt av Jerome K. Jerome
  • Miniatyrmakaren av Jessie Burton
  • Huset på udden av Agatha Christie
Trots problem med hälsan blev det en hel del läst. En jämn fördelning mellan böcker på svenska och engelska. Jag orkade inte ta itu med varken Pestens tid eller My Lady Jane den här månaden. Den som spar den har, som man säger.

Den här månaden har jag spelat rätt mycket. Har köpt några spel till min Nintendo Switch på rea. Nu är jag ingen storspelare och det tar väldigt länge för mig att komma nån vart i spelen. Jag har också plöjt igenom nästan alla säsonger av Father Brown på Britbox och andra säsongen av Only Murders In The Building på Disney+. Jag försöker göra fler saker att läsa för att inte bli utbränd. På måndag är det dags för jobb igen och det kommer säkert att dämpa läsningen. Jag hoppas också att hälsan förbättras under september, för nu orkar jag inte med mer bakslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar